loading...
فروشگاه خرید اینترنتی سی دی
shahab بازدید : 177 دوشنبه 1393/02/01 نظرات (1)

فروش آموزش جامع ضد هک/ اورجینال

 فروش آموزش جامع ضد هک/ اورجینال

خرید پستی آموزش جامع ضد هک/ اورجینال





آموزش جامع Anti Hack

جلوگیری از نفوذ و امنیت – ضد هک

شامل 2 دی وی دی


امروزه کابران کامپیوتر در سراسر جهان تقریبا بخش عظیمی از کارهایشان را توسط اینترنت و ارتباطات شبکهای انجام میدهند. از برقراری ارتباطات گفتاری و تصویری گرفته تا کارهای تجاری و اقتصادی. بسیاری از کارهای بانکی، پرداختها و دریافت ها از طریق اینترنت انجام میشود. بنابراین شما برای انجام این تراکنشها و خریدها لازم است که یکسری اطلاعات را درون صفحات وب وارد نموده و یا اطلاعات شخصی خود را از طریق این شبکه، ارسال نمایید. همانطور که میدانید اینترنت، درواقع ارتباطات شبکهای بسیار گشتردهای است که در سراسر جهان دستگاههای کامپیوتری را به همدیگر متصل میکند. در واقع شما با وصل کردن ارتباط سیستمخود به اینترنت، به شبکهای گسترده و پهناور متصل میشوید. حال این سوال پدید میآید که آیا دیگران میتوانند یه اطلاعات ما دسترسی پیدا کنند؟!

در مرحله نخست باید گفت که جواب مثبت است. زیرا شما به یک شبکه عظیم متصل میشوید که کاربران بیشمار دیگری هم به آن متصل میشوند. دزدیده شدن اطلاعات از طریق اینترنت، به روشهای گوناگونی صورت میگیرد؛ گاهی با خواند یک ایمیل، گاهی با اجرای یک نرمافزار بظاهر معمولی، و گاهی حتی بدون آنکه شما متوجه شوید. هر چند که سیستمهای عامل همیشه درحال بروزرسانی دیوارهای آتش و بالابردن امنیت کاربران خود هستند، و همچنین نرمافزارهای امنیتی بیشماری تولید شده که هدفشان حفظ حریم شخصی کاربران در دنیای اینترنت است،اما باز هم نمیتوان به قطعیت گفت که کاربر با استفاده از این نرمافزارها میتواند امنیت 100 درصدی اطلاعات خود را تضمین نماید. اما با کمی بررسی در این زمینه متوجه خواهید شد که میتوانید با استفاده از روشهایی غیر از استفاده از سیستم عاملهای بروز و مطمئن و نرمافزارهای امنیتی که البته بخش زیادی از امنیت را تامین میکنند، امنیت خود در دنیای اینترنت را تا حد قابل قبولی برقرار نمایید. کارشناسان برای آنکه کاربران از بالاترین امنیت شبکهای برخوردار شوند، توصیه میکنند که خود کاربران با روشهای نفوذ یا همان هک کردن (Hack) آشنا شوند تا بتوانند رفتارها و موارد مشکوک را شناسایی کرده و از باز کردن ایمیلهای مشکوک و اجرای فایلهای غیر عادی اجتناب کنند تا به این ترتیب از امنیت بالاتری برخوردار شوند. آموزشهای ضد هک، کاربران را از مواردی که میتواند امنیت خود را در دنیای مجازی اینترنت تهدید کند آشنا کرده و راههای مقابله با آنرا آموزش میدهد.

اطلاعات تکمیلی محصول

تعــداد فصل :6

تعــداد درس :30

ســاعـت آمـوزش :5

هدیه ویژه همراه : آموزش کاربردی ترفندهای ویندوز 7

———————————————–

»» ویژگی های اصلی این محصول
شماره مجوز:132/156451
آموزش جامع ضد هک – Anti Hack
شامل 2 دی وی دی اورجینال
آموزشی کامل برای علاقه مندان به یادگیری
آموزش جامع ضد هکآموزش, آموزش جامع, آموزش جامع هک, آموزش جلوگیری از نفوذ, آموزش جلوگیری از هک, آموزش ضد هک, آموزش ضد هک دریا سافت, آموزش فایروال, آموزش نفوذ, آموزش هک, آموزش کامپیوتر, آموزشی دریا سافت, ارسال رایگان, افزایش امنیت سیستم, اموزش افزایش امنیت, انتی هک, اورجینال, بسته آموزشی, جلو گیری از هک شدن, جلوگیری از هک شدن, خرید آموزش, خرید آموزش ارزان, خرید آموزش کامل, خرید اینترنتی, خرید اینترنتی آموزش, خرید نقدی, خرید پستی, دریا سافت, دریاسافت, ضد هک, فروشگاه , پرداخت آنلاین, چگونه هم نشویم

فروشنده: ملی ایران 4

قیمت: 9,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید فروش آموزش جامع ضد هک/ اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


 فروش آموزش جامع ضد هک/ اورجینال


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد امین در تاریخ 1393/02/13 و 20:17 دقیقه ارسال شده است

سلام
ساخت دامنه ir برای وبلاگ شما فقط 6 هزارتومان
1.کوچک بودن دامنه
2.به یادماندنی

اگه خواستی بیا رو سایتم جواب رو روی سایتم بده
kahnoojdl.ir


یاحق


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3482
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 230
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,383
  • بازدید ماه : 4,383
  • بازدید سال : 83,008
  • بازدید کلی : 982,923